Dieta a erekcja — fakty i mity

Kwestie związane z wpływem odżywiania się na erekcję są poruszane dość często w rozmaitych źródłach, jednak ponieważ jest to temat zapewniający dużą liczbę czytelników, pojawiają się liczne teksty, coraz to bardziej zniekształcające prawdę i siejące rozmaite mity, Kiedy dodamy do tego typowe marketingowe chwyty mające na celu zachęcić do kupowania drogich produktów, mających podnosić potencję, co rzekomo pokazują badania naukowe, staje się zadaniem ciężkim oddzielić mity od faktów. 

Czy jedzenie rzeczywiście może wpływać na erekcję?

Zaburzenia erekcji są czymś niezwykle powszechnym i nieuniknionym, i praktycznie każdy mężczyzna w pewnym wieku zacznie mieć z nią problemy. Siła oraz częstotliwość erekcji zmniejszają się wraz z wiekiem, chociaż do problemów z erekcją dochodzi coraz częściej też u osób młodych. Tutaj często winny jest cholesterol, który upośledza układ krwionośny. W wielu przypadkach rzeczywiście problemy z erekcją można odwrócić, przechodząc na dietę w przypadku bycia młodym mężczyznom, którego problemy wynikają głównie ze złej diety. W przypadku zaburzeń erekcji na tym tle powinno się przejść na dietę sprzyjającą układowi krwionośnemu i prowadzącą do spadku poziomu cholesterolu. Przede wszystkim trzeba ograniczyć spożycie cukru, w tym słodkich napojów. Niszczący wpływ na erekcję ma też alkohol, który jest jedną z głównych przyczyn tego typu zaburzeń w wielu krajach.

Często do zaburzeń erekcji może dojść wskutek braku odpowiednich witamin i minerałów. W niektórych przypadkach dostarczenie ich może pozytywnie wpłynąć na erekcję. Jednak dieta jest często przeceniana i najczęściej to za mało, aby poprawić sytuację, jeżeli podłoże zaburzeń erekcji tkwi w układzie krwionośnym.

Przez żołądek do psychiki, aż do wzwodu?

Często poruszany jest też wpływ pewnych produktów pokarmowych na nastrój, co ma za zadanie umożliwić osiągnięcie wzwodu. Rzeczywiście, w przypadku zaburzeń erekcji na tle typowo psychologicznym, pomocne mogą być niektóre przyprawy u udowodnionym wpływie na męską fizjologię. Pokarm w tym przypadku może wpływać na erekcję w dwojaki sposób. Może dostarczyć na przykład cennych dla układu pokarmowego składników, które niwelują stres i działają antydepresyjnie, a także zapewniają lepsze funkcjonowanie mózgu. Zalicza się do nich cynk, magnez, potas, czy witaminy z grupy B. Bardzo ważny jest też tryptofan, występujący w jajkach, serze żółtym, dorszu i soi.

Jedzenie może działać też jako naturalny afrodyzjak i zlikwidować psychiczne blokady prowadzące do zaburzeń erekcji. Naturalnymi afrodyzjakami są między innymi kakao oraz cynamon, z czego ten pierwszy dostarcza również wielu mikroelementów, odżywiając układ nerwowy, a cynamon z kolei zwiększa dopływ krwi do penisa, jednocześnie pobudzając pożądanie i działając głęboko relaksująco, co często jest wykorzystywane w medycynie naturalnej i aromaterapii.

Niestety, chociaż niektóre produkty mogą poprawić nieco naszą zdolność do osiągania erekcji, w wielu przypadkach nie da się jej wyleczyć przy pomocy żywności, jak niektórzy twierdzą — zwłaszcza po osiągnięciu pewnego wieku. Wtedy należy sięgnąć po leki na erekcję i wdrożyć innego rodzaju leczenie — w tym zając się swoim sercem. Czasem konieczny może być nawet zabieg chirurgiczny.

Źródło informacji: https://viagra.edu.pl/

 

Wysiłek fizyczny a potencja

To że wysiłek fizyczny korzystnie wpływa na potencję słyszał już chyba każdy mężczyzna. Regularne ćwiczenia pozwalają w znaczący sposób poprawić jakość życia pod każdym względem, również tym seksualnym. Dlatego niezależnie czy jesteś młody, czy starszy, powinieneś już teraz zainteresować się tym tematem. Efekty na pewno cię zadowolą.

Czym jest potencja?

Potencja w medycznym ujęciu to ilość reakcji seksualnych w określonym odstępie czasowym. Obecnie wśród młodych mężczyzn zaskakująco często można zaobserwować obniżoną zdolność do erekcji. Dużą rolę odgrywa w tym niekorzystny, niezdrowy styl życia – brak sportu i dieta pełna wysoko przetworzonych produktów. Na rynku dostępnych jest już wiele leków pomagających zwalczyć ten problem. Do najpopularniejszych należą Kamagra, Viagra czy MaxigraGo. Jednak zanim sięgniemy po tak radykalne środki, warto odnaleźć przyczynę problemu. Nierzadko podjęcie regularnego wysiłku fizycznego pozwoli pozbyć się problemu.

 

Ćwiczenia na potencję

Ćwiczenia na potencje obejmują w znacznym stopniu podjęcie regularnego wysiłku fizycznego. Nie ważne czy jest to trening cardio czy też trening siłowy. Ważne, że się ruszasz, bo uprawiając sport, wszystkie procesy w twoim organizmie przyspieszają. Komórki są lepiej utlenowane, a w mózgu powstają endorfiny, czyli hormon szczęścia.

Trening aerobowy na potencję

Trening aerobowy to tak zwany trening tlenowy. Jak sama nazwa wskazuje, jest to wysiłek, podczas którego komórki mają stały dostęp do tlenu transportowanego we krwi. Nie jest to zatem trening bardzo intensywny, ale długi. Aby przyniósł oczekiwane rezultaty, musi trwać przynajmniej trzydzieści minut.

Do sportów aerobowych należą między innymi spacery, bieganie, jazda rowerem oraz pływanie. Są to zatem te sporty, które wymagają od ciebie w głównej mierze wytrzymałości, a nie siły.

Jakie są korzyści z treningów aerobowych i jak to wpływa na potencję?

  • spalanie tłuszczu

Już po trzydziestu minutach treningu całe zapasy glukozy z krwi zostają zużyte, co sprawia, że organizm jest zmuszony czerpać energię z tkanki zapasowej, czyli tłuszczowej. To właśnie taki średnio-intensywny wysiłek pozwoli pozbyć się zbędnych kilogramów – wcale nie forsowny trening na siłowni! Spalając niechcianą tkankę tłuszczową twój organizm odzyskuje energię, której do tej pory mu brakowało. Ty natomiast stajesz się atrakcyjniejszy dla samego siebie i dla partnerki. To bardzo korzystnie wpływa na wasze życie seksualne.

  • wydzielanie endorfin

Endorfiny to hormon szczęścia, który pobudza cały organizm i wprowadza go w stan pewnego rodzaju euforii. W takim stanie na pewno lepiej sprawdzisz się w sypialni, nieprawdaż?

  • wzrost odporności

Zaskakujący dla wielu może być fakt, że za osłabioną zdolność do potencji często odpowiadają bakterie. Regularny trening sprawia, że w krwi zwiększa się ilość białych krwinek, które owe niechciane żyjątka zwalczają.

Trening siłowy na potencję

Również trening siłowy wpływa korzystnie na zdolność do potencji. Tu przyczyna jest prosta i bezpośrednia. Podczas ćwiczeń z ciężarem znacznie wzrasta w organizmie poziom testosteronu. Hormon ten odpowiada za niemal wszystkie procesy płciowe i zachowania seksualne u mężczyzn. Także nie ma już wymówki! Sięgaj za ciężarki i do roboty….

Ćwiczenia mięśni Kegla

Tak, tak, to zalecenia nie tylko dla seniorów. Ty również powinieneś ćwiczyć mięśnie Kegla, jeżeli naprawdę zależy ci na efektach. Regularne ćwiczenie tych partii ciała pozwoli uzyskać większą kontrolę nad wytryskiem oraz wydłużyć zdolność do stosunku. Mięśnie Kegla to te mięśnie, które odpowiedzialne są za wstrzymywanie moczu. Określenie ich lokalizacji nie jest trudne. Ćwiczenie ich polega natomiast na regularnym spinaniu, utrzymywaniu napięcia i rozluźnianiu ich w regularnych, niewielkich odstępach czasu. Nie jest to wysiłek trudny, męczący ani angażujący, a pozwala w całkiem krótkim czasie osiągnąć zadowalające efekty i znacznie poprawić jakość twojego życia seksualnego.

Źródło artykułu: https://www.aptekakamagra.pl/